Chalon en Nimes

17 april 2022 - Nîmes, Frankrijk

15-04: Wandeling door mooi/ gezellig Chalon, veel eindexamen  leerlingen MO liepen verkleed en deelden bonbons uit, leuke gesprekken gehad.
16-04: Over mooie route langs Saone naar Verdun sur le Doubs gefietst. Verdun heeft weinig activiteit en route liep niet langs Doubs, dus terug.
naar Chalon. Een buschauffeur gaf ons onverwacht voorrang, Diny bedankte de chauffeur, lette ff niet op en raakte de stoeprand.
Ik schrok van Diny haar actie en belandde kop voor in een hulst heg, gelukkig beiden geen blessure, blijft oppassen met E bikes!
17-04: 1e paasdag naar Nimes gereden, door veel werkzaamheden en omleidingen belanden we op privé terrein van Spooweg personeel.
Een behulpzame mens opende een poort voor ons en we waren weer terug op onze route.
In Campercontact app werd gewaarschuwd voor lastige/smalle route naar CP en ja hoor, stapvoets en met ingeklapte spiegels bereikte we
onze idyllische CP in Chemin de Russan. "Russisch pad" had een waarschuwing moeten zijn, maar we belandden in een droom lokatie met privé tuinstel en serveer wagen. Hier hebben we een fles witte biologische wijn van vriend Rob soldaat gemaakt. (vreemde woordspeling)

1. Els:
    17 april 2022
    Mooi verhaal weer, wel oppassen hè ouwetjes op die snelle fietsen😯😊
  2. Henny en Ammy:
    17 april 2022
    Leuk reisverslag en goed dat jullie een fietshelm dragen.
    En wat een prachtige bijna romantische CP.
    Wij wachten op jullie volgende reisverslag.
    Gr de Benjamin en zijn maatje.
  3. Barbara:
    17 april 2022
    Wat een mooie omgeving! Voortaan wel goed opletten op alle randen en heggen, gelukkig is het goed afgelopen.
    Wij hebben ooit met de boot in Verdun gelegen. Ik vond het wel een mooie plaats met al die bijzondere plekken en monumenten uit de eerste wereldoorlog.
  4. Petra Roks:
    17 april 2022
    Het was weer leuk om te zien wat jullie zoal meemaken.
    Wel een heel mooie campingplaats waar jullie terecht gekomen zijn.
    Het blijft idd opletten met de E-bikes. Gelukkig geen letsels.
    Groetjes.
  5. Bep Wigman:
    18 april 2022
    Goede morgen vakantiegangers mooi dat we jullie reisverslag weer kunnen volgen en prachtige foto’s bewonderen.Een waarschuwing voor de omgang met electrische fietsen hoef ik niet meer toe te voegen.Fijn dat jullie genieten.En doen al de vernieuwingen die toegepast zijn naar tevredenheid.Wij hebben ook lekker Paasweer.Liefs Beppie.
  6. Ineke:
    19 april 2022
    Mooie, maar ook spannende tochten maken jullie. Leuk om te lezen. Groetjes, Ineke